اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

گفت‌وشنود| هردو‌ وانه!

گفت: یکی از به اصطلاح حقوقدانان مدعی اصلاحات گفته است؛ دستگیر‌شدگان اخیر که برای اعتراض به اوضاع اقتصادی و وضعیت معیشتی و بیکاری به خیابان آمده و تظاهرات کرده و سطل زباله را آتش زده‌اند، به لحاظ فقهی محارب نیستند!

گفت‌وشنود| هردو‌ وانه!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در ستون گفت‌وشنود یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ نوشت:

گفت: یکی از به اصطلاح حقوقدانان مدعی اصلاحات گفته است؛ دستگیر‌شدگان اخیر که برای اعتراض به اوضاع اقتصادی و وضعیت معیشتی و بیکاری به خیابان آمده و تظاهرات کرده و سطل زباله را آتش زده‌اند، به لحاظ فقهی محارب نیستند! زیرا قصد مقابله با نظام اسلامی و ایجاد رعب و وحشت نداشته‌اند!

گفتم: ولی اولاً؛ آنها برای اعتراض به مسائل اقتصادی به خیابان نیامده بودند و حتی یک شعار اقتصادی هم ندادند. ثانیاً؛ با صراحت اعلام کرده و اعتراف کرده و اسناد آن نیز موجود است که از سوی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه برای آشوب و اغتشاش علیه نظام اجاره شده بودند. ثالثاً؛ با اسلحه سرد و گرم به جان مردم افتاده و آنان را شکنجه کرده و به قتل رسانده بودند.

گفت: چرا وقتی آشوبگران به قتل و آتش‌زدن آمبولانس‌های حامل بیمار و ده‌ها جنایت دیگر مشغول بودند این آقا زبان به کام گرفته و لام تا کام اعتراض نمی‌کرد؟!

گفتم: به خیال خودش کلک مرغابی زده و از پله دوم حرکت کرده است!

گفت: حالا این مدعی اصلاحات برای خوش‌آمد دشمنان مردم و نظام، صورت‌مسئله را تغییر داده و خود را موظف به حمایت از تروریست‌های قاتل می‌داند و یا سواد درست و حسابی ندارد؟! 

گفتم: از یارو پرسیدند؛ خربزه می‌خوری یا هندوانه؟ گفت؛ هردو‌وانه!

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول